středa 1. října 2014

Už jsem tady!

Poté, co jsem si z postelí vybrala tu, jejíž matrace byla v méně žalostném stavu, vydala jsem se hledat obchod s elektronikou, abych si mohla koupit kabel pro připojení k internetu. Moje kolej se nachází v blízkosti hlavního nádraží a víceproudé silnice plné nadjezdů, podjezdů, sjezdů a přejezdů. Je to prostě taková vídeňská Magistrála. Při obhlídce okolí svého bydliště jsem zjistila, že je zde plná občanská vybavenost: sexshop, psychoterapeutická ambulance i obchod se zbraněmi. Navíc coby kamenem dohodil leží Favoritenstrasse, bulvár s nespočtem obchodů, kaváren a restaurací.
Zamířila jsem do nákupního centra, abych v obchodě s elektronikou Saturn koupila onen nezbytný kabel. Bohužel jsem omylem zamířila do suterénu, kde se nachází supermarket Merkur. Myslím, že by se Rakušané měli držet víc při Zemi a nepojmenovávat své obchody podle planet. Je to vesmírně matoucí.
Cestou domů jsem přemítala, co si o mně asi tak pomyslí má spolubydlící, až vstoupí do našeho pokoje a uvidí moje věci. Mám totiž v pokoji roztodivné artefakty:
- povlečení s Harrym Potterem (dodnes svým obřím ukazováčkem nostalgicky hladím po vlasech Rona Weasleyho, který je na povlečení vyobrazen spolu s Harrym, Hermionou, Brumbálem a Snapem)
- pyžamo s Medvídkem Pú
- kartáč na vlasy v designu Shaun the Sheep
- kabelku s různobarevnými sovičkami
- puntíkovaný deštník, puntíkovanou toaletní taštičku a puntíkovaný obal na čtečku e-knih
- ponožky s cupcakes
- balerínky s cheesecakem
Skutečně nevím, co se dá soudit o člověku, který si s sebou přiveze tak infantilní výbavu. To ale není nic v porovnání s rakouskými studenty, kteří přijeli v doprovodu rodičů s obrovskými krabicemi narvanými nástěnkami, tiskárnami či mixéry. Bohužel, nic z toho se mi do mého růžového kufru nevešlo.

1 komentář:

  1. Začala jsi dobře, jsem zvědavý, jestli vydržíš úvodní vysoké tempo.

    OdpovědětVymazat